Skočit na obsah

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl & Clear Sky & Call of Pripyat Vokr.com

Koupit hru

Anketa

Sponzor

  • Xzone.cz - herní e-shop

Vokr.com

  • Vokr.com - Czech game page | Mnoho fan stránek a spousta dalšího
  • Fan stránky RTS hry Cossacks a Cossacks 2 v ČR a SR
  • crysis.vokr.com | web o hře Crysis
  • CNCczech.com | Vokr.com
  • The Sims | Vokr.com
  • Prey | Vokr.com
  • Unreal Tournament 3 | Vokr.com
  • Armed Assault Fan Page
  • Half-Life 2 | Vokr.com

Odkazy

  • S.T.A.L.K.E.R. Top 100 Files, Cheats, News, Mods, Links
  • ABCgames.cz
  • Stalkergame.cz - první česká S.T.A.L.K.E.R. fansite
  • Stalker Scorpions.cz
  • RPG Vault

Naše ikona

  • S.T.A.L.K.E.R. | Vokr.com

Statistika

  • TOPlist
Xzone

Weekly Update 8

    Rozhodl jsem se zahrnout dnešní novinky od týmu s odezvou na fan questy.
    Pročítal sem si questy několikrát a přemýšlel sem... Jak sem si myslel, neboli na 100% správně, dokonce ani myšlenka. Pokusím se vysvětlit proč...
    Toto by mělo obsahovat ideální quest:
    1.Zajímavý příbeh
    2.Hratelnost která může byt implementována našimi mechanismi
    3.Potenciálně zaujimavá hratelnost
    4.Nějaké originální prvky

    Navrhované questy nebo-li najlepší v bodě 1.

    Horší byli v bodě 2. Proto se ani nebudu moc snažit opisovat jak přesně by měli fungovat. Je téměř na 99% jisté, že to spravíme jinak. Existují standartní mechanismy questů: různe donášky, zneškodňování skupin, ochrana skupin, protiútok, obrana, doprovázaní postav, zabíjení postav, osvobozování vězňů, pomoc při útoku, pomoc při obraně atd. Když se zamyslíte, 99% questů ve hře následuje standartní mechanismy, ale jsou implementované rozdílně. Navrhuji, aby jste se nedělali s krátkými opisy mechanismů. V tom případě chápeme. Nepište dlouhé sekvence 5-10 událostí. Věci které se špatně čtou jsou ještě složitější na pochopení ve hře a časem testováním.

    Bod 3 je na našem subjektivním úsudku.

    Bod 4 je nejsložitější. Vyžaduje dobrou znalost hry.

    Můžem upravit následující závěr. Nejužitečnější informáce jsme získali z příběhových questů. Komunita prišla se skvělými příběhy na **rozprávanie** v kempech, vtipy, a motivace na questy. Většina z tohoto materiálu se do hry dostala. Navrhuji vám soustředit se na toto. Nesnažte sa přijít s novými mechanismi nebo s komplexními sekvencemi událostí. Soustřeďte vaší kreatívní energii na vymýšlení nových, skvělých Stalker příběhů vašich questů. Mechanismy aj tak prerobíme.

    Takže, toto je to na čem budeme pracovat:

    1.Quest Blowout
    Bereme si jen hlavní myšlenku - questy asociované s následovaním blowoutů, nebo po nich. Záchrana skupin a stalkerů, hledaní ztracených skupín, držení pozic proti útokům po blowoutu. Myslím, že v této oblasti jste přišli s pár zajímavými návrhy.

    2.Quest Divný Artefakt (Strange Artefact)
    Příjmáme myšlenku unikátního, ale škodlivého artefaktu. Nápad s roztopením výbavy je dobrý, ale není možné ho implementovat. Zajímavé příběhy na toto téma jsou vítané.

    3.Quest Nájem Nováčka (Newcomer Recruitment) Líbí se mi táto myšlenka. S největší pravděpodobností jí implementujeme jako všeobecný low-level quest pro některé frakce. Příbehy stalkerů opisující kdo koho najíma jsou vítané.

    4.Quest Duel
    Líbí se mi táto myšlenka. Pravděpodobně jí implementujeme jako všeobecný quest nebo mini-hru v Duty base. Příběhy na questy o duelech v Zóně jsou vítané, hlavně ty o nejlepších, legendárních Stalkerů.

    5.Quest Posol Smrti (Messenger of Death)
    Bylo zajímavé počítat to jako příbeh ze Zóny. Bohužel ho nemůžeme implementovat. Chcem to ponechat jako příběh ze Zóny.

    6.Quest Epidémia (Epidemic)
    Líbí se mi myšlenka epidemie v Zóně, ale nemůžeme implementovat nákazu. Například k tomu by bylo dobré samozřejmě upravit nebo questů s takouvu to atmosférou.

    7.Quest Smrteľný Nával (Lethal Load)
    Líbí se mi nápad "kemp se šílenými stalkery". Ale bohužel ho nemůžeme implementovat. Nápad ztráty spojenců nebo pozice a následné hledání příčiny vypadá slibně. Toto téma může být vyvíjené.

    8.Quest Sloboda Prejavu (Freedom of Speech)
    Bylo zajímavé čist si příběh. Je tu možnost další práce.

    Opět zdůrazňuji, klaďte prosím méně pozornosti na včlenění mechaniky, nevytvářejte složité komplexní sekvence událostí. Zkuste si více koncentrovat na příbehy questů, zajímavé pro čtení.

    To je všechno na teraz. Prosím, nemyslete si že by byl váš quest vynecháný. Děkujeme za váš čas. Zkuste to znova a máte dobrou šanci dostat se do hry.

    Ještě jednou, děkuji za váš čas

Weekly Update 7

    Čas letí velmi, velmi rychle a pomalu se schyluje ke Game Convention (GC). Jako všichni vývojáři se na něj pilně připravujeme.

    Důležité věci:

    Narozdíl od E3, kde ukazujeme akční scénu, na GC se pochlubíme opravdovým demem STALKERa. Vše se bude odehrávat na úrovni bažiny (Swamp), včetně klasické hry STALKER, kde předvedeme část simulace války frakcí (Faction War). Tato úroveň má skvělou atmosféru (tento týden už poskytneme obrázky). Myslím, že fanoušci STALKERa budou mít radost.

    Některé z bonbónků, které budete mít příležitost ochutnat na výstavě

    - Dynamic Abmient Occlusion
    - efekt hloubky pole
    - hromy a blesky s efekty
    - Soft Particles atd.
    - nový cyklus počasí
    - Inverse Kinematics
    - vylepšená animace (propojení čtyř kostí v bodě)
    - vylepšené užití krytí - střelba zleva, zprava, nebo svrchu
    - nová příšera - bažinná stvůra (druh bloodsuckera)
    - nové PDA rozhraní. Volba přidělování úkolů je nyní spojená s mapou.
    - ohně nyní hoří jen večer a v noci
    - a kousek z boje frakcí.

    To je vše, co vám k tomu nyní mohu říct. Ukážeme toho víc. :)

    Vzhledem k patchi 1.0004. Chci vám připomenout, že 1.0004 je patch se současnými opravami a vychází trochu pozdě. Velké zlepšení s volnou hrou a novou úrovní obtížnosti je 1.1 a bude vydán později. Vzhledem ke zpoždění s přijetím patchů, vážně uvažuji o nápadu o vydání patche 1.1 jako neoficiálního patche, ale jako mod vývojářů. Eventuálně nám toto dovolí práci s fanoušky v reálním čase na vydané beta verzi, kterou testujou a opravují.
    Ohledne 1.004. Dnes jsme dostali uklidňující dopis od THQ QA:
    "Podrobíme tuto poslední verzi testování dnešní ráno. Jsme potěšení, že můžeme informovat, že Agroprom crash už se nebude nikdy vyskytovat. Děkuji za opravu. Našli jsme gameplay, jak celkově stabilizovat a zklidnit RC9.

Weekly Update 6

    Projekt je momentálně ve fázi aktivního vývoje, kdy všechny nápady přecházejí do skutečnosti a zhmotňují se v hře. A právě toto je určitě zajímavý  prostor pro komunitu, která se jistým způsobem podílí na hře. Chceme zjistit, či se vám naše  nápady líbí a samozřejmě poznat i vaše.  

    A proto bych na tomto místě chtěl otevřít diskuzi. Hráčské rady pro úkoly.

    Stručně tady máte podmínky:

    - Blowout změnil vyváženost sil v Zóně a válka klanů o sféry vlivu a území začala.
    - Můžeme vám říct o těchto hratelných frakcích: Bandité, Stalkeří, Povinnost, Svoboda. Vědci - jsou hratelní z části.
    - Hlavní charakter je žoldák
    - Původně většina je neutrální k žoldákům.
    - Armáda, Monilith a Zombie jsou vždycky k hráčům nepřátětí.
    - Každá frakce kontroluje horizont (level také jako úroveň… nevím co kontrolují)
    - Každá frakce má vlastní úkol v příběu a stranu úkolů, založeno na jejich ideologii
    - Rádi bychom slyšeli rady pro sekundární (druhotné) a napodobené úkoly, ne příběhovou linii úkolů. Čili to jsou jednoduché mise nebo série ne více než 3-4.

    To je nejvíce obtížné pro vyrovnání se s ne úplně koncepty, ale úkoly budeme schopni implementovat.

    Jak to udělat je jednodušší:

    - Mít na pěmti, že toto je STALKER a ne nějaká hrá s naprosto rozdílnými mechanismy jako Max Payne nebo HL2, Doder Scroll nebo War Draft, kde vy přicházíte s ideami. Nepokoušejte se mechanismus implementace úkolů (quests) popsat z pohledu sady nářadí. (nerozumím smyslu ikdyž rozumím všem slovům, zvláštní, to bude nějaký obrat). - Jenom se koncentrovat na příběh, motivaci, zápletku.
    - Nezakládat knižní literární popisy úkolů jako: Černá rezavá brána vytvořena v deprimujícím upištěném větru. Unavený stopař může stěží udržet jeho oči otevřené. Jeho puška je skoro spící mimo jeho ruce
    - Nepoužívejte ve vašich úkolech objekty a schopnosti, které se nevyskytují v originální hře (jako samurajské meče nebo rybářský prut, a nebo ochočená zvířecí monstra
    - Používejte doporučený formát, to nám ulehčí práci s úkoly.

    Můžeme slíbit to nejlepší? Samozřejmě, úkolové implementy ve hře, pojmenování charakteru v Zone jak si přejete a přidání autorova jména do titulků (credits ?) samozřejmě.
    Editorova zpráva:
    Jsi oprávněný poslat Tvůj návrh na úkol do fora, založíme speciální vlákno v nové oblasti: „Návrhy úkolů (Quest-proposals) pro Stalker Clar Sky, kde můžete poslat váš návrh.

Weekly Update 3

    E3 a rozhodující okamžik se blíží ... To je důvod, proč vám dnes můžeme poskytnout pouze krátké novinky (více informací do E3 stejně nebude).
    První demo pro prezentaci na E3 bylo sestaveno a právě se testuje. Probíhají experimenty se zabudováním DX10. Programátor pracuje nejrychleji, jak umí.
    Patch 1.0004 byl konečně odeslán do THQ ke schválení.
    Toto jsou v krátkosti všechny novinky tohoto týdne. (thx MRTWaK)

Weekly Update 2

    Tak, opět jsme se vynořili z práce a přinášíme další porci informací. Tady jsou:
    V patchi 1.1 realizujeme (impletujeme) FreePlay mód. Zde je jak to bude vše fungovat:

    Po dokončení hry jedním ze dvou dobrých konců, dostupný FreePlay mode v běžném menu hry, stejně tak jako Extrémní level obtížnosti.
    Jak to vypadá:
    Obvykle začneme u obchodníka, ale… ne. Nyní nejsme již nadále Strelokem (Střelcem) a nepůjdeme do srdce Zóny. Hráč je nyní novým Stalkerem a dostává se k životu regulérního stalkeřímu životu, bez minulosti hrdiny.

  • svět je kompletně pod kontroloru simulace života
  • parametry simulace byly vyváženy pro FreePlay mód
  • ve FreePlay módu nebudou příběhové úkoly
  • budou dostupny lokace (levely) hry až a včetně Prypjati
  • budou odemčeny všechny živoucí oblasti. Simulace nebude již vázáná na příběhovou línii.
  • mise ve FreePlay módu jsou postaveny na mechanizmu druhořadých (vedlejších) úkolů jak půovdních ve hře, tak také novými druhy úkolů
  • přidány nové dialogy
  • nové druhy úkolů vám budou zadávány různými frakcemi (Stalkeři, Svobody, Povinost, Vojáci, nebo postavami – Obchodník, Barman, Saharov
  • každé nové hodnocení bude odměněno. Jedinečné předměty budou mezi odměnami, které budou rozděleny do 7 skupin
  • přidány nové unikátní zbraně a předměty
  • hodnocení „top 100“ bude řízeno novým algoritmem. Hodnocení všech Stalkerů se bude měnit během celé doby hraní
  • PAD bude rozšířeno o statistiky počtu zabitých nepřátel a mutantů, použitých zbraní a munice, efektivitu střelby, čas strávený v lokaci, nalezené artefakty, použité předměty, nalezené unikátní předměty a mnohem více


  • Jinými slovy Freeplay mód, je pro ty, kteří se chtějí procházet Zónou po dohrání hry. Dosáhnout postu boháče v Zóně díky překupníkům, zbíráním všech artefaktů pro vědce, nebo dělat další z mnoha věci. Simluace okolního světa bude jiná, více jako život. Všechny limity byly nyní odstraněny. Budou vyváženy speciálně pro Freeply mód. Opraven počet nedostatků, které jsme si uvědomili po vydáni hry. Hlavní inovace (vylepšení)

    Freeplay mód v patchi 1.1 je teprvé prvním krokem, špička ledovce změn, které tvoříme pro hru, ale více až na E3.

Weekly Update 1

    Jak se Oblivion-Lost.de domluvili s vývojáři GSC Game World, tak také činí. Je zde první týdenní update ze světa her S.T.A.L.K.E.R. Takže se můžeme těšit na týdenní novinky, které se udaly v týmu GSC. Psaní se ujme Anton Bolshakov.
  • Tak v prvím řadě, chystáme se na E3 – víte, příprava levelu, animací, nových grafických vychytávek, hratelnost, nové scény – prostě nasazení v plném tempu. Chystáme toho hodně moc a slibujeme si od toho potešit Vás našim novým projektem.
  • Samozřejmně si uvědomujeme množství chýb i v originálni verzi. POZOR! Zanedlouho dojde k změne čísla verze patche. Zatím vydávame patch 1.0004, patch s free play a novým levelem obtížnosti - ponese číslo verze 1.1.
  • Hlavním duvodem k vydáni 1.0004 je prostě nutnost opravit chyby například v samostatně založeném serveru, jeho správne fungování, jeho ovládaní a samozřejmne administrace net hry + pár bugu. Duležitá byla i oprava spravování uživatelmi vytvořených MP map.
  • Ješte chci dodat, že sme otevřeli stránku věnovanou SDK. Tímto pozývame každýho, kto se chce podílet na tvorbě MP map a jiných modifikacích. Slibujeme plnou podporu pro všechny talentované lidi a nadějné projekty.
  • Příšte si řekneme něco kolem free play modu a nové obtížnosti

  • - Extreme

    Celou novinku i s kompletním naplánovaným seznamen oprav nového patche naleznete zde. Omlouvám se, ale nestihli jsme přeložit celý seznam. (za překlad thx Tomatko)
Validní XHTML 1.0 Strict! | CSS code by PVD, design by Vokr.
Sekce: Vokr.com |