Skočit na obsah

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl & Clear Sky & Call of Pripyat Vokr.com

Koupit hru

Anketa

Sponzor

  • Xzone.cz - herní e-shop

Vokr.com

  • Vokr.com - Czech game page | Mnoho fan stránek a spousta dalšího
  • Fan stránky RTS hry Cossacks a Cossacks 2 v ČR a SR
  • crysis.vokr.com | web o hře Crysis
  • CNCczech.com | Vokr.com
  • The Sims | Vokr.com
  • Prey | Vokr.com
  • Unreal Tournament 3 | Vokr.com
  • Armed Assault Fan Page
  • Half-Life 2 | Vokr.com

Odkazy

  • S.T.A.L.K.E.R. Top 100 Files, Cheats, News, Mods, Links
  • ABCgames.cz
  • Stalkergame.cz - první česká S.T.A.L.K.E.R. fansite
  • Stalker Scorpions.cz
  • RPG Vault

Naše ikona

  • S.T.A.L.K.E.R. | Vokr.com

Statistika

  • TOPlist
Facebook Vokr.com

Patche ke hře S.T.A.L.K.E.R.

Vydání STALKERa bylo dlouho odkládáno a několikrát se muselo začít od základů. Není divu, že když se po pěti letech STALKER dostal do fáze, kdy hra mohla být vydána, tak vydavatel THQ trval na vydání i přes to, že hra nebyla dostatečně vyladěná a optimalizovaná. Proto GSC Game World vydali patche, které opravují chyby ve hře.

Patch 1.0001

patch 1.0001 Po nainstalování tohoto patche přestanou fungovat uložené pozice ve hře. Pokud tedy máte hru rozehranou a nechcete přijít o savy, tak patch neinstalujte. Patch 1.0001 je ke stahnutí zde
Kompletní výpis opravených chyb (přeloženo Ha-Nocrim, kterému děkujem):

  • Tlačítka zůstávají „stlačena“
  • Hráči mohou nožem zabít své spoluhráče, když je friendly fire nastavena na nulu.
  • Hra spadla, když připojivší se hráč napsal serverový příkaz do konzole.
  • Hra padala, když se hráč, který zemřel v hře pro jednoho hráče, připojil do hry pro více hráčů.
  • Po hlasování pro změnu mapy během hry se jména multiplayerových map objeví v debug text formátu.
  • Hra padá pokud se během kupování věcí opakovaně mačká tlačítko pro Buy (nákup) v Buy menu.
  • Hra padá, když hráč zaměří anomálii po tom, co čas anomálie je nastaven na nulu.
  • Zbraně dostupné pro zakoupení se neobjevují v inventáři, když jedna z věcí převýší finanční možnosti hráčovy postavy.
  • Pokud zbraň, jež hráč používá nebo má ve svém inventáři, v multiplayeru odhodí, zbraň ztratí.
  • Zakladatel hry může pauzovat hru během multiplayerové hry .
  • Hráči mohou duplikovat jména ostatních hráčů použitím příkazu „name“ v konzoli.
  • Uživatel nemůže vidět filmeček, pokud má během něj zapnuté PDA.
  • Uživatel může zrychlit v SP čas tlačítkem „*“ na numpad klávesnici.
  • Hráči mohou zranit a zabít ostatní spoluhráče, když je friendly fire nastavena na nulu.
  • Počáteční počasí ve hře neodpovídá nastavenému počasí v možnostech nastavení serveru.
  • Postavy vytvořené hráči, zůstávají během změny týmů při multiplayer hře anebo honu za artefakty.
  • Možnosti „ukázat zbraň (show weapon)“ a „identifikace NPC (NPC identification)“ jsou nefunkční.
  • Funkce pro pohled – nahoru a dolů – jsou ve hře přehozeny.
  • Server spadne, když hráči budou hlasovat pro změnu mapy a žádnou mapu nezvolí.
  • Hráčova postava nebude po pádu zraněna, pokud je friendly fire nastavena na 0.
  • Hráčova postava umře, když se bude snažit vyjít z menu pro výběr skinů zpět do hry.
  • Smrt způsobená anomálií není během hraní team deathmatch zaznamenána jako negativní frag.
  • Hra padá, když se otevře buy menu v určité lokaci v multiplyerovém honu za artefakty.
  • Příkaz pro buy menu a vstup do hry stlačením mezerníku se objevuje u diváckého modu (specator mode) během síťové hry.
  • Profesor Kruglov občas nemůže otevřít dveře vedoucí do vědecké laboratoře.
  • Když hráč stojí blízko zdi a střílí z granátometu, granát vyletí z mapy, aniž by někoho zranil.
  • Možnost zabít nepřátele skrz střechy a zdi.
  • Pokud hráč zamorduje Wolfa před dokončením úkolů (questů) od něho zadaných, tyto questy budou stále aktivní místo toho, aby se přesunuly do nesplněných.
  • Problém s úkolem „Vražda vůdce gangu (Kill gang leader)“, kdy část textu v PDA hráče nasměruje do Temného údolí (Dark Halley). Úkol je splněn po zabití bandity v lokaci Smetiště (Garbage level).
  • Zmizení části posuvníku v hlavním nabídce po tom, co hráč změní rozlišení na 800x600.
  • Anomálie se neobjevují, i když se jejich výskyt ve hře potvrdí zaškrtnutím nabídky v možnostech serveru.
  • Hra spadne, pokud se při zakládání team deathmatch povolí divácký mód (spectator mode).
  • Problémy se Slug artefaktem.
  • Možnost sebrat dekodér skrz zeď.
  • Do multiplayeru byl přidáno zobrazování peněžní hotovosti v inventáři.
  • NPC postava Seriy má tři různá jména: Seriy, Gray a Grey.
  • Problém s cenou zbraní v inventáři.
  • Hra spadla pokud hlasování o vyloučení některého hráče skončilo.
  • Občasné padání hry během multiplayerové hry po tom, co si hráči vybrali týmy.
  • Problémy s příkazem rate.
  • Dřevo v barelech plápolá, přestože tam není oheň.
  • Když hráč skočí mezi dva stalkery sedící u stolu, zasekne se.
  • Dvoustranné úkoly od Sacharova (Sakharov) mají špatné popisky.
  • Po přepnutí z multiplayerového modu do singleplayerového má Sidorovič (Sidorovich) místo svého jména přezdívku některého z hráčů z předešlé multiplayerové hry.
  • Hra padala, pokud hráč bojoval s pseudopsy (pseudodogs) v Červeném lese (Red Forest).
  • Hra spadla do Windows, pokud se uživatel pokoušel dvakrát za sebou založit hru s neplatným cd klíčem.
  • Počítače s Windows 2000 měly po minimalizování hry problém s nefunkčním kurzorem myší.
  • Hra spadla pokud hráč umřevše na radioaktivní ozáření spadl do tunelu, který vede z lokace Podzemí Agropromu (the Agroprom Underground).
  • V nabídce pro internetovou hru se stávalo, že po kliknutí na tlačítka s šipkami, která zvyšují nebo snižují různé hodnoty, se tato tlačítka zasekla.
  • Hra padala během rotace map. Tento problém se objevil například při hraní map Vehikle Station, Desolated Village a Deserted Factory.
  • Pokud hra spadla hostitelovi síťové hry, všichni co se připojili se poté buď vrátili do hlavní nabídky nebo jim hra přepnula na plochu anebo se hra při pokusu o opětovné maximalizování vypnula.
  • Hráči mají možnost sebrat oponentův granát po tom, co byl hozen, a použít ho pro vlastní účely.
  • Hráčovo jméno se v multiplayeru nastaví na jméno náhodného hráče s _1, pokud si hráč své jméno nenapíše v nabídce pro síťovou hru.
  • Selhání vyloučení vybraných hráčů po hlasování během multiplayerové hry.
  • Nemožnost zakázat přístup do hry jinému hráči, proti kterému se hlasovalo, přesto se objevovala hláška „úspěšně odhlasováno (vote succeed)“. Hráč, kterému měl být zakázán přístup mohl na serveru hrát dál.
  • Uložené pozice jsou přepsány po pokusu uložit hru podruhé s použitím jména prvního uložení a následným zmáčknutím mezerníku nebo jiného písmene či čísla během kampaně pro jednoho hráče.
  • Na artefakt při hraní honu za artefakty (artifact hunt) nepůsobí po odhození gravitace.
  • Když je friendly fire nastavena na 0, na hráče nepůsobí zranění po výbuších.
  • Hra padala při postupu ze Stanice do Sarkofágu.
  • Když hrál chtěl vyměnit zásobník a začal rychle střílet, nemohl to udělat kvůli zacyklení výměny zásobníku.
  • Hra padala, když byl hráč zabit hned po tom, co se znovu objevil (respawn) ve hře.
  • Selhání rolování mezi zbraněmi při hře jednoho hráče po tom, co hráč použil všechny granáty.
  • Menší chyby v textu.
  • Různé vybalancování problému ve hře pro jednoho hráče a v síťové hře.
  • Několik známých cheatů.
  • Různé další záležitosti.
Validní XHTML 1.0 Strict! | CSS code by PVD, design by Vokr.
Sekce: Vokr.com |